Пошуковий запит: (<.>A=Дима О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Дима О. О. Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою "маркетинг послуг" [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 48-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_7
|
2. |
Дима О. О. Сучасне розуміння посередницької послуги [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 98-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_11
|
3. |
Дима О. Дослідження існуючих підходів до класифікації послуг [Електронний ресурс] / О. Дима // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - Вип. 35(2). - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2013_35(2)__19
|
4. |
Дима О. О. Аналіз тенденцій у розвитку посередницьких організацій [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2014. - № 4. - С. 72-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2014_4_9
|
5. |
Дима О. Сервісна політика посередницького підприємства на ринку легкових автомобілів України [Електронний ресурс] / О. Дима // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_1_6
|
6. |
Останченок Д. Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні [Електронний ресурс] / Д. Останченок, М. Верденська, О. Дима // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_4_8
|
7. |
Дима О. О. Роздрібна торгівля в україні: багатоканальність та додаткові послуги [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 221-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_1_42
|
8. |
Дима О. О. Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_1_9
|
9. |
Дима О. О. Сучасні тенденції та переваги розвитку Інтернет-торгівлі в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 1-2(2). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_1-2(2)__17
|
10. |
Дима О. О. Дуалістичність у діяльності посередницької організації [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 35. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_35_14
|
11. |
Дима О. О. Ринок легкових автомобілів та перспективи його розвитку в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_10
|
12. |
Дима О. О. Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 260-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_24
|
13. |
Дима О. О. Маркетингова товарна політика посередницького підприємства – ключовий засіб реалізації принципів сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Економічний простір. - 2016. - № 105. - С. 174-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_105_20 На основі вивчення наукових розробок вітчизняних та зарубіжних авторів проаналізовано наявні класифікаційні ознаки посередницьких організацій і запропоновано нові підходи до їх класифікації. Досліджено взаємозв'язок та відмінності понять "опт" та "роздріб". Розглянуто моделі маркетингу послуг та розроблено таку модель для посередницького підприємства. Вивчено особливості організації маркетингової товарної політики посередницького підприємства в окремих галузях вітчизняної економіки та стан сучасної інфраструктури роздрібного ринку України. Охарактеризовано зміст деяких складових комплексу маркетингу посередницького підприємства. Розкрито сучасне розуміння категорії "послуга", що дозволило з іншого погляду розглянути категорію "посередницька послуга". Приділено увагу дуалістичному характеру посередницької послуги, яка одночасно спрямована як на постачальника товару, так і на його споживача. Показано роль посередницького підприємства в інтеграції та координації роботи мережі створення цінності з метою реалізації принципів сталого розвитку.
|
14. |
Дима О. О. Забезпечення сталого розвитку посередницьким підприємством на останньому етапі життєвого циклу товару [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 199-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_36
|
15. |
Дима О. О. Щодо нового змісту категорій "опт" та "роздріб" [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 346-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_51 Проаналізовано категорії "опт" та "роздріб", що дало змогу запропонувати сучасний погляд на розуміння розміру партії товару з урахуванням тенденцій економічних відносин. Представлено аналіз наявних визначень категорії іопті. Здійснено порівняння категорій "опт" та "роздріб" за їх ключовими характеристиками. Аналіз надав змогу виявити ключові відмінності: розмір партії та мета купівлі. Такі відмінності нівелюються сучасними тенденціями розвитку соціально-економічних процесів: масове виготовлення на замовлення, відтерміноване виробництво, спільне споживання, домінування роздрібної торгівлі та поступове витіснення оптового посередника з ланцюга постачання. З розвитком ринку інформаційних продуктів необхідно розробити нові показники вимірювання його обсягів, що зумовлено відмінностями процесів виробництва, розподілу і споживання матеріальних продуктів.
|
16. |
Дима О. О. Посередницька діяльність: трансакційний підхід [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2015. - № 1. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2015_1_8
|
17. |
Дима О. О. Персонал – ключовий елемент комплексу маркетингу посередницького підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2(1). - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_2(1)__15
|