Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дима О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Дима О. О. 
Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою "маркетинг послуг" [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 48-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дима О. О. 
Сучасне розуміння посередницької послуги [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 98-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.431 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дима О. 
Дослідження існуючих підходів до класифікації послуг [Електронний ресурс] / О. Дима // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - Вип. 35(2). - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2013_35(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.651 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дима О. О. 
Аналіз тенденцій у розвитку посередницьких організацій [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2014. - № 4. - С. 72-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2014_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.352 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дима О. 
Сервісна політика посередницького підприємства на ринку легкових автомобілів України [Електронний ресурс] / О. Дима // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.445 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Останченок Д. 
Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні [Електронний ресурс] / Д. Останченок, М. Верденська, О. Дима // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 758.027 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дима О. О. 
Роздрібна торгівля в україні: багатоканальність та додаткові послуги [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 221-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_1_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.27 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дима О. О. 
Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 609.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Дима О. О. 
Сучасні тенденції та переваги розвитку Інтернет-торгівлі в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 1-2(2). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_1-2(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 700.304 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Дима О. О. 
Дуалістичність у діяльності посередницької організації [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 35. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_35_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.569 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Дима О. О. 
Ринок легкових автомобілів та перспективи його розвитку в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 617.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Дима О. О. 
Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 260-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.256 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Дима О. О. 
Маркетингова товарна політика посередницького підприємства – ключовий засіб реалізації принципів сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Економічний простір. - 2016. - № 105. - С. 174-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_105_20
На основі вивчення наукових розробок вітчизняних та зарубіжних авторів проаналізовано наявні класифікаційні ознаки посередницьких організацій і запропоновано нові підходи до їх класифікації. Досліджено взаємозв'язок та відмінності понять "опт" та "роздріб". Розглянуто моделі маркетингу послуг та розроблено таку модель для посередницького підприємства. Вивчено особливості організації маркетингової товарної політики посередницького підприємства в окремих галузях вітчизняної економіки та стан сучасної інфраструктури роздрібного ринку України. Охарактеризовано зміст деяких складових комплексу маркетингу посередницького підприємства. Розкрито сучасне розуміння категорії "послуга", що дозволило з іншого погляду розглянути категорію "посередницька послуга". Приділено увагу дуалістичному характеру посередницької послуги, яка одночасно спрямована як на постачальника товару, так і на його споживача. Показано роль посередницького підприємства в інтеграції та координації роботи мережі створення цінності з метою реалізації принципів сталого розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 603.316 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Дима О. О. 
Забезпечення сталого розвитку посередницьким підприємством на останньому етапі життєвого циклу товару [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 199-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Дима О. О. 
Щодо нового змісту категорій "опт" та "роздріб" [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 346-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_51
Проаналізовано категорії "опт" та "роздріб", що дало змогу запропонувати сучасний погляд на розуміння розміру партії товару з урахуванням тенденцій економічних відносин. Представлено аналіз наявних визначень категорії іопті. Здійснено порівняння категорій "опт" та "роздріб" за їх ключовими характеристиками. Аналіз надав змогу виявити ключові відмінності: розмір партії та мета купівлі. Такі відмінності нівелюються сучасними тенденціями розвитку соціально-економічних процесів: масове виготовлення на замовлення, відтерміноване виробництво, спільне споживання, домінування роздрібної торгівлі та поступове витіснення оптового посередника з ланцюга постачання. З розвитком ринку інформаційних продуктів необхідно розробити нові показники вимірювання його обсягів, що зумовлено відмінностями процесів виробництва, розподілу і споживання матеріальних продуктів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 62.854 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Дима О. О. 
Посередницька діяльність: трансакційний підхід [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2015. - № 1. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2015_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Дима О. О. 
Персонал – ключовий елемент комплексу маркетингу посередницького підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2(1). - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_2(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 931.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського